dark secret’s: wat der yn my omgaat

Standaard

Beste lezers van het world wide web.
Vandaag omschrijf ik het een en ander wat er door me heen gaat, wat ik wil vertellen en op een rij zet.
Belangrijk voor mij is nu dat ik plan om meer te gaan bloggen. Minder app’s te gebruiken. En niet veel op internet te gaan.


De smarthphone.. in alle gedanigheid en positieve kanten, zal ik wederkeerts weer op zij zetten. Zal kijken voor een nieuw nr welke nog nooit in een slimme (tûke) telefoan west is.

Dus ja. Tot zo ver.
Mijn huidige concepten, levensaders en waar ik aan werk. Muziek, tekst, event. Spirit of love movement is eigenlijk tot nog toe vooral een omhulsel… een witte bak zonder inhoud. Daarom het plan om die te stoppen. Wanneer ik vandaag belde om de informatie van een stickerbestelling, bleek die al gedrukt te zijn. Ik kon half geld terug krijgen, maar dan werd het weggegooid. Kon geen korting oid krijgen. Deze duizend stickers gaan zich alsnog manifesteren;. mijn intu1tie zei van; laat ’t dan maar doorgaan.

Keepin the spirit alive. Is wel een concept om mee door te gaan. Als event.. en mogelijks mear ek yn e muzyk. Dat soe kinne.
Shah Ecstatic… laat ik eerst weer vallen en ga terug over naar de naam flow5. Een naam voor t mc’en en dj’en.
Wanneer mensen gaan ontdekken wat ik met dj’en al heb gedaan en kan laten horen. Zal daar mogelijks een hoop optredens uit vandaan komen. Me laten zien, t juiste presenteren… en dan er nog wat aan over houden… hoe doe je dat? Mensen geven niet snel geld uit aan een artiest. Dus zomaar uploaden… dat concept berust op niets…
Tevens heb ik een tweede muzikaal levenswerk af. Met de titel zoals deze alinea is begonnen. Dat komt op cd, en digitaal beschikbaar na er een betaling is geweest. Potverdrie… livin on the… uh niet streets maar nature… door welke gaatjes ik ben gekropen heeft de medemensen voor wie ik mij inzet weinig weet van. Altijd goedkoper, afdingen, en scheit hebben aan wie het heeft neergezet. Armzalige lui blijven ertussen zit. Ik ben daar nog steeds niet overheen. Ben ondergedompeld en heb moeite met stappen zetten. Mijn teleur en stelling van de mensen voor wie ik help om hun freq. te verhogen… mij natrappen en doen… en vergelijken met evenmenenten die evenduur zijn.. ame-hoela. Het komt me m’n scheitgaten uit.


Wat hoop ik te bereiken?
Dat is vooral tijd… om kunst te maken. Maar ook t dj’en met halloween heeft en kater in m’n motivatie gegeven…. voor bijdrage.. schatte in slechts veertig euro… is niks van gekomen. Zelfs niet de vijftien afgesproken. Welen wetens ik degene was die op de tweede avond de fire-starter ben geweest voor het binnenkomen van donaties van wel vijf of tien euro. En de initiatiefnemer juist op dat moment een slecht zin kreeg en it afknelde. Nou moai furt net. Nee. Wel genoten van de vibes.. maaar onderweg naar huis en de dagen erop in verdriet en depressiviteit.
Overeenkomstig met de september editie; geen betaling;… is zwaar er van ”afhankelijk’ of er een volgende versie komt. Gespug en geschreeuw heb ik per mail mogen ontvangen. Stekels van een egel.
Terwijl mn eerste mails niet eens gelezen werden. Hoe kan je afspraken met mensen maken, wanneer ze liever je core breken; om te zeggen dat ze vol zelfhaat oid zitten en hun eigen leven maar raar is.


strooirsooi en nog meer op een rijtje, en laten we het vrolijk houden. Er zijn een tal mensen wel genereus geweest. Wel weet ik klaar te zijn met deze stylo fan living on the nowhere….

Hoop jullie verder op de hoogte te houden van het een en ander.
Een mail of mailvolg (onder aan de site) is gewaardeerd. Iemand die een flexe nieuwe pro-site kan maken ook; met alles derop en aan zoals andere bij1komsten: joy, nature, dance.

De cd is indeed te koop… digitaal voor nu.. bericht is gewaardeerd. wetende dat dit hierboven in geen enkele manier een promo tekst mag voorstellen. Maar er juist voor mag zorgen dat je me ook beu wordt. One love. peace.
De cd is voortgekomen uit m’n collectie tracks welke geschikt zijn voor live. Ze passen net op een cd: 70+ minuten en 19 nummers (waarvan een er vijf zijn, maakt het 19+4= 23). Deze zijn goed gemixt en gemasterd.

Op algemene wijze: deze video-site om op de h00gte te bliuwen. Je kan je er met (1st) account en dan (2d) mailvolg optie ook op de hoogte blijven.


Nog mear sooi op een rijtje;;;;
ferr8den door mensen ut itselfde netwerk;;; mijn licht liever omhelzen met hun jaloezi5 en le&gens..
hoop nog een keer vierduzend fan hen te ontfangen, voordat de rapen gaaar worden.
dat is alles.

social m. twit (nu nog) zo
dtheman1 op sn*pch.

een plek waar we zouden jammen, muziek hebben.. dan seaggen dt it fooaraan op it feld moet… naast de buren welke amper over geluid kunnen… dan m’n ‘helper’ die poesie-soft daarin mee gaat… en mij van mijn koers en concept haalt; waarmaken wat we zeggen. Man. wat een klote streek.
Wat een klote streken allemaal…

nu bijna een week een nieuw dik dj apparaat in bezit… want de vorige hield er door het reizen mee op (geen audio uit uitgangen en ook niet uit koptelefoon).. wat een verdriet… stap voor stap er me er tot zetten met een stok achter de deur om op de korste nacht een event muzikaal te ondersteunen met t draaien. Ja, ik ben te boeken…
staat wel wat om me te ber5iken… voor alle 0fficaials die t licht niet willen zien; go fock yourself. De reg.ireing en de mensen in baluwe dienen het satanisme… open ya eye! on time for the right moment. OHM.


ohja… ik zal ook sufeel mogelik fan faceb, yt, en inst* afbliuwen… in sterke mate aan de grote groep ook aan te raden… meta, herbreeuws voor dood.(welke hun missie een halfjaar geleden drastisch zouden hebben omgegooid) en zou in startrek zijn voorgekomen als massa-curvilance…
t punt is; meer techniek en blabla. Oóf juist naar binnen keren. De aarde beschermen….

Donaties via ideal-sofort'(bank) etc. is hiervia mogelijk
Donaties via paypal kan hiervia

LANDGEBRUIK
Verder van belang… om juist het land van de benelux te gebruiken voor verbouw van groentes een aardappelen met name. Enig idee, hoe den el1te.. bezig is met iets te maken tegen jou en mij; tegen de burgers? Land waar nu gebruikt kan woorden voor (groente)boeren… sta op en verdedig het land!
De kern van al wat is. WEKKER WURDEN EN EK SA HANDELJE… een van de redenen van m’n onbenoemde verdriet… hoop tenmiste dat u kan ontvangen en kan zeggen: ja, dat zou best eens wier/waar kunnen zijn.

Plaats een reactie